BATTLEFIELD 3 continuation of the story

BATTLEFIELD 3 continuation of the story

Postby bombermen » 07 Mar 2016, 13:17

Image
Data: 2016-05-27/29

Vieta: Šalčininkų poligonas http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=579 ... tops,zebra

Poligono KPP http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=578 ... tops,zebra

Dalyvio mokestis :20 eur (Apmokėjimas pavedimu: Alytaus šratasvydžio klubas „SKYDAS“ Kodas: 304167843 Banko sąskaita: LT 43 7044 0600 0807 6805)

Žaidime galės dalyvauti tik užsiregistrave ir organizatorių patvirtinti žaidėjai. Organizatoriai pasilieka teisę be papildomo paaiškinimo atmesti žaidėjo registraciją. Žaidėjui nedalyvaujant žaidime dalyvavimo mokestis negražinamas.

Žaidimo trukmė: Nuo 2016-05-27d vakaro iki 05-29d 16.00 val.

Atvykimas į poligoną: nuo 05-27d 18.00val (Atvykus į poligono KPP žaidėjas turi pasiruošęs: liemenę, ginklą chronavimui, ginklo dėtuves (mid-cap), asmens dokumentą, užpildytą dalyvio anketą.
Anketa- http://docdro.id/BfNnEGK

Žaidimo bazėse bus įrengta WC, 220 V generatoriai, apšvietimas, geriamasis vanduo, štabas, "mirtviakas" - atgyjimo vieta. Stovyklavimo reikmėnimis rūpintis patiems.

Maistas: maistu žaidėjai rūpinasi patys. "Miestelyje" klube barmenas vaišins arbata ir kava su užkandžiais už 10 žaidybinių pinigų mokestį (meniu gali keistis).

Bendros žaidimo taisyklės: LSB

Ginklu galingumo (FPS) limitai

Klasė.....Ginklas.....................Galingumas su 0,2 g bbs...Saugus atstumas..............Pastate...............Lauke
1..........Bet koks.......................iki 100 m/s.....................1 m.......................pavieniai..........be apribojimų
2..........Bet koks.......................101 – 130 m/s..................5 m.......................pavieniai..........be apribojimų
3..........Kulkosvaidžiai................130-150 m/s...................15 m.....................draudžiama........be apribojimų
4..........Snaiperiniai...................125 – 150 m/s.................15 m.....................draudžiama........pavieniai
5..........Snaiperiniai...................151 – 170 m/s.................20 m.....................draudžiama........pavieniai
6..........Snaiperiniai bolt action.....171 – 200 m/s.................30 m.....................draudžiama........pavieniai



Žaidimo pusės:

Image

JAV jūrų pėstininkai (būtinas šalmas)

Amunicija: žaidimo pradžioje galima naudoti tik vieną mid-cap dėduvę pažymėtą specialiu lipduku (bus išduota).

Pasipildymas vyksta tik bazėje. Bazės gynimui galima naudoti visą turimą amuniciją.

Pusių santykiai: Irano pajėgos- priešiški. Irako pajėgos- draugiški. Rusijos spec pajėgos- neaišku. Kontrabandistai- priešiški. Dileris- neutralus.

Atgyjimo vieta: Bazė, šventykla, karo lauko ligoninė.


Image
Irano pajėgos (būtina žalios beretės)

Amunicija: žaidimo pradžioje galima naudoti tik vieną mid-cap dėduvę pažymėtą specialiu lipduku (bus išduota).

Pasipildymas vyksta tik bazėje. Bazės gynimui galima naudoti visą turimą amuniciją

Pusių santykiai: JAV jūrų pėstininkai - priešiški. Irako pajėgos- priešiški. Kontrabandistai- draugiški. Rusijos spec pajėgos- priešiški. Dileris- neutralus.

Atgyjimo vieta: Bazė, šventykla, karo lauko ligoninė.


Image
Image

Irako pajėgos (būtina juoda arba raudona beretė, arba kepurė su snapeliu)

Amunicija: žaidimo pradžioje galima naudoti tik vieną mid-cap dėduvę pažymėtą specialiu lipduku (bus išduota).

Pasipildymas vyksta tik JAV bazėje arba "miestelyje".

Pusių santykiai: Irano pajėgos- priešiški. JAV pajėgos- draugiški. Rusijos spec pajėgos- neaišku. Kontrabandistai- priešiški. Dileris- neutralus.

Atgyjimo vieta: Bazė, šventykla, karo lauko ligoninė.



Image

Kontrabandistai (būtina pilnai juoda apranga)

Amunicija: Bazė nenustatyta. Galima naudoti visą turimą amuniciją be apribojimų.

Pusių santykiai: JAV jūrų pėstininkai - priešiški. Irano pajėgos- draugiški. Irako pajėgos- priešiški. Dileris- neutralus. Rusijos spec pajiegos- priešiški

Atgyjimo vieta: šventykla, karo lauko ligoninė.


Image

Rusijos specnaz (ГРУ)- būtinas galvos apdangalas "panama".

Amunicija: žaidimo pradžioje galima naudoti tik vieną mid-cap dėduvę pažymėtą specialiu lipduku (bus išduota).

Pasipildymas vyksta tik pas savo būrio amunicijos tiekėją (bus paskirta)

Pusių santykiai: Irano pajėgos- priešiški. JAV pajėgos- neaišku. Irakas- priešiški. Kontrabandistai- priešiški. Dileris- neutralus.

Atgyjimo vieta: šventykla, karo lauko ligoninė.



Image

Dileris (neutralus žaidėjas) santykis 1% LARP - 100%





Visi žaidimo spec. pirotechniniai efektai Lietuvoje sertifikuoti.

Žaidime galima naudoti tik Lietuvoje sertifikuotus pirotechnikos gaminius. Granatose naudojama petarda iki 3 klasės, užpildas BBS, BBS dydžio kruopos.


Papildomos žaidimo taisyklės:

Granatos veikimo nuotolis 5 metrai, granatsvydžio granatos veikimo nuotolis 5 metrai.

KOMANDOS INŽINIERIUS:
* Yra tiesiogiai pavaldus komandos vadui.
* Moka sunaikinti bet kokią žaidybinę transporto rūšį.
* Moka atlikti minavimo ar išminavimo darbus.
* Žino Irako teritorijoje strateginių objektų, antžeminių komunikacijų ir inžinierinių - techninių įrenginių išdėstymą bei jų atsinaujinančių resursų grafiką.

INTENDANTAS:
* Yra tiesiogiai pavaldus savo pusės vadui.
* Atsakingas už sandėlio apsaugos organizavimą.
* Niekam neperduoda raktų nuo sandėlio net savo tiesioginiam vadui.
* Organizuoja saugomų daiktų išdavimą tiktai pagal vado patvirtintą rąštą.
* Nuolat fiksuoja dedamų ar išduodamų daiktų skaičių ir veda apskaitą.

KALĖJIMO APSAUGA:
* Postą sudaro nuo 2 iki 4 karių (esant būtinumui gali būti sustiprintas).
* Be priežiūros postą palikti griežtai draudžiama.
* Yra tiesiogiai pavaldus savo komandos vadui.
* Į posto teritoriją leidžia patekti tik savo komandos vadui ir jį lydintiems asmenims.
* Įtarus oganizuojamą kalinio išlaisvinimą ar posto užpuolimo atveju skelbti aliarmo signalą (radio ryšio budu) ir imtis užkardymo veiksmų. Pats kalinys pabėgti iš kalėjimo negali. Kalinio išlaisvinimas įvyksta kai pašalinama kalėjimo apsauga ar jai nebunant.
* Kalinį kalėjime laikyti ne ilgiau 1 val. arba iki kol išduoda visą jam žinomą informaciją.
* Kalinis kalinimo laikui pasibaigus ar išdavus žinomą informaciją skaitosi mires ir eina į atgijimo vietą.


KPP ir MKPP (Kontrolės ir praleidimo postas/ Mobilus KPP):
* Postą sudaro nuo 2 iki 4 karių (esant butinumui gali būti sustiprintas ir priskirtas transportas).
* Be priežiūros postą palikti griežtai draudžiamą.
* Yra tiesiogiai pavaldus savo komandos vadui
* Mobilus KPP gali migruoti po numatytą teritoriją, atlikti patruliavimo funkciją
* postai kontroliuoja saugų transporto bei asmenų judėjimą po IRAKO teritoriją.
* Kontroliuja žaidėjų žaidimo taisyklių laikimasi (amunicijos rybojimo ir miesto vidaus tvarkos taisyklės) Pastebėti pažeidėjai yra sulaikomi (ikaito taisyklė) ir nuvedami į kalėjimą.
* Transportas bei asmenis judantis per KPP turi pateikti žaidybinius dokumentus. Kilus įtarimams gali būti atliktas pilnas asmens bei transporto patikrinimas.
* Aptikus suklastotus dokumentus asmenis yra sulaikomi ir vedami į kalėjimą, transportas konfiskuojamas.
* Posto užpuolimo atveju skelbti aliarmo signalą (radio ryšio budu) ir imtis užkardymo veiksmų.
* Aptikus masinio naikinimo ginklą: bombą(imitacija)- skelbti aliarmo signalą, organizuoti skubia evakuacija iš pavojingos zonos ir kviestis inžinieriaus pagalbos. (pavojinga zona 30 metrų)
savižudį(imitacija)- skelbti aliarmo signala, stengtis kuo greičiau jį neutralizuoti (naudojamas šautuvas, pistolėtas, peilis), evakuoti nukautą savižudį į saugią vietą ir jį palikti. Esant butinumui kviečiamas inžinierius atlikti išminavimo darbus. Savižudžio veikimo spindulis 5 metrai, jei įvyksta teraktas prie žaidybinio objekto (bankas, baras, karo lauko ligoninė, šventikla, naftos bokštas)- objektas skaitosi sunaikintas vienai valandai.

IRAKO ir MIESTELIO VIDAUS TVARKOS TAISYKLĖS (Miesto VTT)
* Žaidėjas norintis saugiai patekti į IRAKO bei MIESTELIO teritoriją turi atitikti šių reikalavimų:
-šautuvas, pistoletas ištaisomi, dėtuvės pasidedamos į dėtuvių krepšelį, šautuvas pakabinamas už nugaros
-granatsvaidis ištaisomas
-papildoma amunicija (granatos, dūmai ir pan.) sudedamos i vieną savo nuožūrą pasirengtą daiktų krepšelį.
- rankos turi aiškiai matytis kad juose nėra pavojų keliančių daiktų
* Saugiai užeiti arba išeiti iš miestelio galima tiktai per pagrindinius vartus. Kitokiu budu bandant patekti arba išeiti žaidėjas laikomas agresoriumi nors ir vizualiai atitinka VTT.

NAFTOS BOKŠTAS:
* Svarbus strateginis objektas su atsinaujinančiais resursais (kuras).
* Kuras atsinaujina kas vieną valandą
* Vienu metu bokšte negali būti daugiau kaip 3 kūro talpos (rūpinasi organizatoriai)

BANKAS:
* Svarbus strateginis objektas su atsinaujinančiais resursais (auksas)
* Auksas atsinaujina kas dvi valandas
* Vienu metu banke negali būti daugiau kaip 3 aukso luitai (rūpinasi organizatoriai)

KARO LAUKO LIGONINĖ
*Atgyjimo vieta visoms žaidimo pusėms
*Atgyjimas mokamas, už žaidybinius pinigus (kainą nustato lygoninė pagal farmacepcijos rinką)
*Galimas nemokamas atgyjimas (derinama ligoninėje )

BARAS
*Vieta kur žaidėjai gali atsipalaiduoti, atsigerti arbatos, kavos su užkandžiais už žaidybinius pinigus.
* Bare gali vykti nelegali prekyba, pardavimai, mainai

ŠVENTYKLA:
*Atgyjimo vieta visoms žaidimo pusėms
*Atgyjimas nemokamas gavus Šventiko palaiminimą.
*Šventikla atlieka aukso tikrinimą ir išrašo sertifikatus.

TRANSPORTAS:
* Transportas turi pastovų vairuotoją (orgas)
* Transportų galima naudotis padavus vairuotojui kuro bakelį (vienas bakelis 1val naudojimosi)
* Iš transporto priemonės šaudyti galima. Į betkurį transportą šaudyti draudžiama.
* Jei prieš transportą yra panaudojamas spec ginklas arba į vidų imetama granata visi esantis transporte žūsta.
* Iškelta tam tikros spalvos vėliava rodo kuriai pusei priklauso transportas.
* Užkabinta balta vėliava reiškia kad transportas nežaidybinis.
* Po sunaikinimo transportas taisomas 10 min. Pasibaigus taisymui transportą galima užgrobti iškėlus savo spalvos vėliavą.

*Mediko taisyklė. Pagydo draugas https://youtu.be/AVgF-0ESwRY
*Belaisvio paėmimas. Pasala https://youtu.be/NupSFvc9g_A
*Mediko taisyklė. Pagydo priešas https://youtu.be/qtBLASO6mVY




Chronavimas - prieš žaidimą kiekvienas turi pateikti savo airsoft įrangą patikrinimui (bus matuojamas greitis), įranga atitinkanti greičio reikalavimus bus paženklinta.




Žaidybinė valiuta: Kiekvienas žaidėjas žaidimo pradžioje gaus tam tikrą pinigų sumą, juos taip pat žaidimo eigoje galima bus užsidirbti, atimti, iškeisti. Už žaidybinius pinigus, žaidime, galima bus isigyti papildomų dėtuvių, loader(ių), papildomos žaidybinės amunicijos, sutrumpinti mertviako laiką, nusipirkti žaidybinių vaistų, papirkti priešą ir t.t





[/b]Registracija ir apmokėjimas iki 2016-05-08d 23,00 val.
User avatar
bombermen
First Sergeant
 
Posts: 189
Joined: 17 Nov 2014, 21:02
Location: Šalčininkai
Komanda: LYCAN

Re: BATTLEFIELD 3 continuation of the story

Postby bombermen » 12 Apr 2016, 14:46

Atnaujinta žaidimo informacija.
User avatar
bombermen
First Sergeant
 
Posts: 189
Joined: 17 Nov 2014, 21:02
Location: Šalčininkai
Komanda: LYCAN

Re: BATTLEFIELD 3 continuation of the story

Postby Sarachem » 30 May 2016, 09:33

Ačiū orgams už žaidimą! :D
Sarachem
 

Re: BATTLEFIELD 3 continuation of the story

Postby mr-gambino » 03 Jun 2016, 15:39

geras tas zaidimas
mr-gambino
Rookie
 
Posts: 1
Joined: 03 Jun 2016, 15:38


Return to DIDŽIŲJŲ ŽAIDIMŲ ARCHYVAS / BIG GAMES ARCHIVE /АРХИВ БОЛЬШИХ ИГР



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests